27.3.2015

- Kuulumisia ja sen semmosia


Mä tiedän... musta ei oo taaskaan kuulunu. Tällä kertaa sille on hyvä syy. Työssäoppiminen, joka vie mun ajan 8-4 arkisin ja vapaa-ajat käytän taas ammattikorkeakoulujen ennakkotehtäviä tehdessä.(LUE ja ne on pitkät, 14 sivua tällä hetkellä on mun työ) Mulla on tekeillä mun hiihtolomasta juttua. Vietin siis hiihtoloman levillä ja sieltä kerty ihan mukavasti kuvia, vaikkakin vietettiin päivät aina rinteessä. Käytiin katsomassa mm. Brädiä ja Haloo Helsinkiä, mutta näistä sitten lisää myöhemmin.

Viime aikoina on kyllä tiivistetysti ollut stressiä ennakkotehtävien osalta ja oon ollu erityisen väsynyt töiden jälkeen. Onneksi kohta on muutaman päivän pääsiäis loma ja ennakkotehtävätkin rupee viimeistelyä vailla olemaan valmiita, niin tulee taas aikaa kirjoitella teille.


 

Oikein hyvää viikonloppua teille kaikille!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti