27.1.2015

- Meikkipussin sisältöä

Ajattelin jakaa teille mun tän hetken lempparimeikit / meikkipussin sisällön. Suurinta osaa tuleekin käytettyä päivittäin. Jos mietitte missä meikkivoide, en käytä. Olen kokenut sen tarpeettomaksi, iho menee vain huonoon kuntoon.
Puuterina mulla on toiminut tuo sama Lumenen Natural Code Mattapuuteri sävyssä 12 Fudge // NYX on mun uus lempparimerkeistä, sitä saa nykyään Anttilasta joten saatavuuskin on hyvä. Itse käytän peiteväriä sävyssä 01 ja luomivärinpohjustusta, joka on väritön. Mun lemppari poskipuna on myös kyseistä merkkiä sävyssä 05 Pinky rose// Mulla on kaks ehdotonta suosikki aurinkopuuteria, jotka ovat Bourjois Parisin ihanan suklaan tuoksuinen sävyssä 51 ja Sleekin Bronze Block Light 100, jossa on myös pinkihtävä poskipuna
Ylä ripsille käytän Maybelline the one by one volum express mascaraa ja alaripsille ohuemmalla harjalla varustettua Essence Lash Princess:iä // Essencen eyeliner on paras mun ikinä testaamista, sillä on niin helppo piirtää rajaus kuin rajaus. // Päivittäin käytän luomivärejä, tästä kyseistä Revolutionin Redemption palette iconic 3.
Kulmissa käytän Maybellinen Browdrama kulmavahaa ja Gosh:n kulmaväriä // Korostan yleensä Maybellinen Hi-Lighting Bronzerilla ja Nyx Jumbokynällä sävyssä 608 Cottage cheese. // Lemppari huulituotteet ovat Hurraw!-huulirasva vaniljan tuoksussa ja Nyxin buttergloss sävyssä 03 Peaches and cream.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti